معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

پدافند غیرعامل سیاست پیشگیرانه و تسهیل مدیریت بحران در سطح ملی است

کرج (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس استان البرز گفت پدافند غیرعامل سیاست پیشگیرانه و تسهیل مدیریت بحران در سطح ملی است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پدافند غیرعامل سیاست پیشگیرانه و تسهیل مدیریت بحران در سطح ملی است

مرتضی ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل و نیز عرض تسلیت به مناسبت شهادت مردم بی‌دفاع غزه افزود: وحدت و انسجام از مؤلفه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است و دشمن به شدت از این مولفه‌ها هراس دارد دشمنی که داعیه حقوق بشر را دارد ولی خود نقص کننده حقوق بشر است.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل در معنی عام یعنی دفاع غیرنظامی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم به ویژه در آموزش و پرورش سطح آمادگی مردم را ارتقا دهیم.

جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان البرز با تاکید بر شناساندن وظایف این حوزه به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، اظهارکرد: هر مسئله‌ای که دارای اهمیت است و می خواهیم در سطح جامعه فراگیر و تبدیل به فرهنگ شود، می بایست آغاز آن از سطح مدارس باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تصریح کرد: تدابیر و تمهیدات در حوزه پدافندی باید به باور عمومی تبدیل شود و مصون سازی و دستیابی به امنیت پایدار، ارتباط مستقیمی با گسترش سواد پدافند غیرعامل در سطح مدارس به ویژه برای دانش آموزان دارد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار