رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ خبر داد؛

افتتاح 3 مجموعه ورزشی در جلگه رخ

جلگه رخ (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ گفت همزمان با هفته تربیت بدنی سه مجموعه ورزشی در جلگه رخ افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 3 مجموعه ورزشی در جلگه رخ

همزمان با هفته تربیت بدنی سه مجموعه ورزشی در جلگه رخ شامل دو زمین چمن مصنوعی و یک سالن تربیت بدنی با حضور مسئولان استانی و منطقه ای به بهره برداری رسید.

حمید قلی زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ در گفت‌وگو با پانا گفت: «با حمایت اداره تربیت بدنی استان و همراهی خیرین منطقه سه مجموعه ورزشی جدید به مجموعه های ورزشی منطقه افزوده شد. برای این سه مجموعه بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان از محل بودجه های استانی و کمک های خیرین هزینه شده است.»

قلی زاده افزود: «در شرایطی که فضای مجازی جامعه را به شدت تحت تاثیر قرار داده است، وجود مجموعه های ورزشی در مدارس، علاوه بر افزایش روحیه شادابی، سلامت و تندرستی دانش آموزان شرایط حضور آنان در فضای حقیقی و حضور در جمع دوستان را فراهم می کند که از این رو دانش آموزان علاوه بر دست یابی به هویت اجتماعی و نقش پذیری، به سلامت روح و روان دست پیدا می کنند.»

شایان ذکر است مجموعه های ورزشی یاد شده، شامل یک زمین چمن مصنوعی در هنرستان کار دانش شهید احمدی رباط سنگ، یک زمین چمن مصنوعی در روستای جوادیه و سالن تربیت بدنی دبیرستان علامه طباطبایی روستای سرهنگ است که بیش از 700 دانش آموز منطقه از این مجموعه ها استفاده می کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: علیرضا رشیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار