معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد

آئین افتتاحیه اردوی راهیان نور استان اصفهان در شهرستان نجف‌آباد

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری آئین افتتاحیه اردوی راهیان نور استان اصفهان در گلزار شهدای شهر شهید پرور نجف‌آباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آئین افتتاحیه اردوی راهیان نور استان اصفهان در شهرستان نجف‌آباد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد بیان کرد:امروز در شهرستان نجف آباد در جمع دانش آموزان نجف آباد هستیم که توفیق پیدا کرده اند با معرفت راهی اردوهای راهیان نور شوند.

موسی مباشری افزود: این برنامه در دو مرحله برگزار می شود، در اولین مرحله حدود ۳۶۰ نفر از دانش آموزان دخترانه نجف آباد عازم مناطق جنگی و اردوهای راهیان نور هستند و امیدواریم که دانش آموزان عزیز در این مسیری که حرکت می کنند با معرفت زیارت کنند و با معرفت حاجت خود را بگیرند.

در ادامه معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد: امسال طبق برنامه ریزی که با کمک سپاه صاحب الزمان (عج)انجام شده است ،امیدواریم که بتوانیم بیش از ۲۰ هزار نفر دانش آموز را به اردوهای راهیان نور استان اصفهان اعزام کنیم .

مهدی نم نبات تصریح کرد:سال گذشته این تعداد نزدیک ۱۰ هزار نفر بود و برنامه امسال این هست که این ظرفیت را دوبرابر کنیم .

وی افزود:امروز روز افتتاحیه اردوهای راهیان نور هست که از شهرستان نجف آباد و در جوار شهدای این شهرستان و مزار شهید حججی ده اتوبوس دانش آموز دختر افتتاحیه این برنامه را اجرا خواهند کرد‌.

نم نبات تاکید کرد: بازخوردی که از دانش آموزان راهیان نور داشته ایم ، واقعا زیبا و عالی بوده است ، خاطراتی که تعریف می کنند و درخواست هایی که درپایان اردو برای ادامه این اردو و تکرارآن دارند نشان دهنده تاثیرات مثبت این اردو است و امیدوارم دانش آموزان در این اردوها با شهدا ارتباط بگیرند و مردان مرد را بشناسند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

نم نبات به دانش آموزان توصیه کرد: از این فرصت اردو به خوبی استفاده کنید ، با شهدا ارتباط برقرار کنید و از شهدا کمک بگیرید تا ان شالله یاور زندگیشان باشند.

دانش آموز خبرنگار:مونا معظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار