حضور نمایندگان شهرستان گلوگاه در جشنواره تئاتر مازندران

گلوگاه (پانا) - شهرستان گلوگاه با تئاتر «چه حکمتی است در این مردن» در سی و پنجمین جشنواره تئاتر مازندران حضور دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور نمایندگان شهرستان گلوگاه در جشنواره تئاتر مازندران

این نمایش با نویسندگی و کارگردانی محمد جواد ملک محمودی و بازی علیرضا محمودجانلو، میکائیل نیک بخش و سام خاری از ۱۲ تا ۲۱ مهرماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گلوگاه بر روی صحنه رفت.

سرپرست و کارگردان گروه هنری پندار در این خصوص گفت: شهرستان گلوگاه و مردم این این دیار از نعمت وجود سینما بی بهره هستند؛ با وجود مشابهت هایی که میان تئاتر و سینما وجود دارد اما تفاوت‌های مشخصی هم بین این دو هنر وجود دارد.

ملک محمودی عنوان کرد: تماشای نمایش به صورت زنده حس و حال و انرژی خاصی دارد و گروه هنری پندار با تولید و اجرا آثاری برای مخاطبان گلوگاهی، توانسته است تا حدود زیادی نبود سینما را در گلوگاه پر کند.

وی بیان کرد: اعتقاد دارم جامعه ای که فاقد هنر تئاتر باشد و نمایش در آن جریان نداشته باشد جامعه‌ای پیشرو و روشن فکر جلوه نمی کند و این مایه خرسندی است که در شهرستان گلوگاه جوانانی هستند که با پشتکار و دانش این رشته فعالیت دارند و هنر نمایش را زنده نگه می دارند.

سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر مازندران در حالی آماده برگزاری است که در طول این مدت نمایش «چه حکمتی‌ست در این مردن» برای نخستین بار به نمایندگی از شهرستان گلوگاه، در این جشنواره حضور دارد.

دانش آموز خبرنگار: علیرضا محمودجانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار