تجلیل از معلمان تربیت بدنی مدارس شهرستان کاشمر 

کاشمر(پانا) - جلسه تجلیل از معلمان تربیت بدنی با حضور مدیر آموزش و پرورش کاشمر، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس تربیت بدنی در مجموعه فرهنگی رفاهی معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان تربیت بدنی مدارس شهرستان کاشمر 

سعید تاج محمدی مدیر اداره آموزش و پرورش کاشمر ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، معلمان ورزش را قهرمانان امیدآفرین عنوان کرد و افزود: چالش ها‌ و دشواری ها برای معلمان ورزش در حکم موانعی است که نه تنها کاهنده سرعت نیست، بلکه تقویت کننده و شتاب بخش است.

وی ادامه داد: وجود یک کلاس ورزش پربار و با نشاط ضمن بهره های فراوان جسمی و روحی برای دانش آموزان، می تواند دانش آموز را برای سایر کلاس های درس نیز آماده کند.

تاج محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح اولین هنرستان تخصصی تربیت بدنی ویژه پسران در کاشمر اشاره کرد و افزود: اگرچه تاکنون دانش آموزان کاشمری در رشته تربیت مشغول تحصیل بوده اند، اما برای اولین بار هنرستان تربیت بدنی با محیطی تخصصی، با اخذ کد مستقل برای این هنرستان و با دارا بودن مدیر و معلمان مخصوص این درس با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان کاشمری افتتاح شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با تکمیل پروژه سالن ورزشی، نسبت به تاسیس هنرستان تربیت بدنی ویژه دانش آموزان دختر نیز اقدام کنیم.

دانش آموز خبرنگار: محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار