حضور ۹۰ دقیقه ای بازیکن بیرجندی در ترکیب پرسپولیس

اعتمادگل محمدی، هنر نمایی میلاد

بیرجند (پانا) - میلاد سورگی، فوتبالیست موفق و با اخلاق بیرجندی و عضو باشگاه پرسپولیس تهران، در بازی این تیم در برابر پیکان که روز پنجشنبه برگزار و به پیروزی سه بر یک پرسپولیس انجامید، 90 دقیقه به عنوان بازیکن ثابت در زمین حضور داشت. حضوری که مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت و توجه‌ها را به خود معطوف کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتمادگل محمدی، هنر نمایی میلاد

«میلاد سورگی» که با درخشش در بازی های دوستانه باشگاه توجه یحیی گل محمدی را به خود جلب کرده بود، در مرداد ماه امسال با درخواست این مربی قرارداد 5 ساله ای را با این تیم امضا کرد. او فقط دو هفته بعد در 27 مرداد و در دقیقه 85 بازی حساس پرسپولیس و تراکتور با اعتماد یحیی گل محمدی وارد زمین شد تا تجربه بزرگی را آغاز کند. آن هم در حالی که بازیکنی مانند مهدی عبدی همه 90 دقیقه را در حسرت انتظار ورود به میدان باقی ماند. تجربه ای که شاید کمترکسی انتظارداشت تنها دو ماه بعد در 27 مهر تبدیل به یک حضور 90 دقیقه ای در تیم بزرگ تهرانی شود.
سورگی البته دو هفته قبل یک تجربه آسیایی را هم تجربه کرد. او که به عنوان یار تعویضی در دقیقه 82 در برابر الدحیل وارد بازی شد، در همین دقایق اندک شانس این را داشت تا گل سازی هم بکند اما پاس عرضی او برای عالیشاه به مقصد نرسید. او در یک صحنه هم در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داوراعتقادی به پنالتی نداشت.
عملکرد خوب سورگی در پست «وینگر» ( بازیکنی که دربال راست و چپ فعالیت کرده و هجومی ترین هافبک است) باعث شده تا اعتماد و اعتقاد گل محمدی به او روز به روز بیشتر شده وگاه در نوک حمله هم از او استفاده کند.
نوع استفاده از میلاد سورگی طی چند ماه گذشته و اظهار نظرهای سرمربی تیم در مورد او نشان دهنده جایگاه ویژه ای است که این بازیکن در تفکرات و برنامه های گل محمدی دارد. بسیاری توانایی های او را با بازیکن بزرگی مانند طارمی مقایسه می کنند.
در صورتی که سورگی همانند گذشته همه تمرکز خود را بر روی اهدافش متمرکز کرده و از حاشیه های معمول تیم های بزرگ حتی الامکان فاصله داشته باشد، باید همچنان منتظر خبرهای بهتری از این بازیکن در آینده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار