برنامه سالیانه حوزه پرورشی شهرستان کوهرنگ تشریح شد

کوهرنگ (پانا) - اولین جلسه کمیته تخصصی پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان کوهرنگ در سال تحصیلی جدید با هدف هم اندیشی در خصوص اهداف سالانه این‌ حوزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه سالیانه حوزه پرورشی شهرستان کوهرنگ تشریح شد

نخستین جلسه کمیته تخصصی پرورشی و تربیت بدنی شهرستان کوهرنگ با محوریت تنظیم برنامه‌ها و اهداف سالانه پرورشی، مشاوره و تربیت بدنی مدارس در سال تحصیلی جدید با حضور سوگل غیبی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و اعضای کارگروه تخصصی پرورشی و تربیت بدنی متشکل از کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی، مدیران، مشاوران مراکز تابعه این معاونت و مسئولان بسیج دانش آموزی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه سوگل غیبی، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان از برنامه ریزی ویژه برای اجرای فعالیت‌های پرورشی،مشاوره، تربیت بدنی و سلامت با محوریت تنظیم اهداف و برنامه‌های سالانه حوزه پرورشی و تربیت بدنی در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ خبر داد.

غیبی در پایان ضمن تشکر از زحمات فرهنگیان شهرستان در اجرای برنامه‌های مختلف حوزه پرورشی و تربیت بدنی بر تعامل همه جانبه با فرهنگیان و دانش آموزان و استفاده از نظرات ایشان در برنامه‌ های پرورشی و تربیت بدنی تاکید کرده و حوزه پرورشی و تربیت بدنی را حوزه‌ای دانش آموز محور با تاکید بر تربیت اجتماعی آنان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار