بیانیه رئیس مجلس دانش آموزی استان زنجان در حمایت از مردم فلسطین

زنجان (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی استان زنجان در بیانیه‌ای حمله وحشیانیه نظامیان صهیونیزم و کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه رئیس مجلس دانش آموزی استان زنجان در حمایت از مردم فلسطین

فاطمه بیگدلو رئیس مجلس دانش آموزی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط اشغالگران صهیونیستی را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

باید کمر شکست زِ قلم های نا خلف
گر درد و داغ و فغان را نهان کنند
باید که سوخت کاخِ یزید زمانه را
تا عطرِ باغ حقیقت عیان کنند

بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحیمِ
وَ قاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یقاتِلُونَکمْ وَ لا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا یحِبُّ الْمُعْتَدِینَ: «در راه خدا با کسانی که با شما می جنگند نبرد کنید و از حد تجاوز ننمایید که خدا تجاوزکاران را دوست نمی دارد.
"سوره بقره آیه ۱۹۰"
بیش از ۷۰ سال رژیم‌ اشغالگر صهیونیست علیه مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین کمر بسته و بار دیگر حملات و جنایات رذالت بار خود را در کرانه باختری آغاز کرده و حملات بی‌رحمانه خود را اینبار در بیمارستان ها، مساجد و خانه های مسکونی که ساکنان آن کادر درمان ،کودکان و زنان مظلوم و بی‌پناه هستند.
این رژیم خونخوار با بمباران بیمارستان المعمدانی دست به جنایتی غیر قابل تصور و فراموش ناشدنی زد که حداقل صد ها زن و کودک جان خود را از دست دادند.
این جنایت صهیونیست‌ها در سکوت مدعیان حقوق بشر لکه ننگ ابدی بر دامن غرب و غربگرایان خواهد بود.
کودکان و نوجوانانی که هم نوع ما و از خود ما هستند و ما هرگز علیه این ظلم و ستم رژیم‌ اشغالگر اسرائیل ساکت نمی‌مانیم‌.
به گفته مقام معظم رهبری:
همه‌ى دنیا و بخصوص دنیاى اسلام، موظفند
هرچه میتوانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.
اکنون خواستار ما از شما دانش آموزان جوان و نوجوان سراسر کشور این است که با وجدان های بیدار از غزه مظلوم و مردم ستم دیده آن در مقابل متجاوزان دفاع کنند.
ما از همه شما می‌خواهیم با استعانت از خدای متعال به خروش آیید و منفعل نباشید تا پیکر پوشالی این رژیم خون‌آشام درهم شکند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار