سخنگوی فراجا:

دانش‌آموزخبرنگاران پانا خبرنگار همیار پلیس می‌شوند

تهران (پانا) - سخنگوی فرماندهی کل انتظامی گفت ساز و کاری تنظیم می‌شود تا از دانش‌آموزخبرنگاران پانا به‌عنوان خبرنگار همیار پلیس استفاده شود.

کد مطلب: ۱۴۱۴۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران پانا خبرنگار همیار پلیس می‌شوند

سردار سعید منتظرالمهدی در سومین روز اردوی آموزشی دانش‌آموزخبرنگاران پسر پانا در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهار کرد: دانایی و معرفت امروز ما تضمین آینده را برای ما رقم می‌زند. آینده مبهم است و هر چه که بخواهیم در آینده به دست بیاوریم همین الان و در اینجا است که باید به دست بیاوریم و اهداف را مشخص کرده و برای رسیدن به اهداف باید تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهید خبرنگار، دانشمند یا در هر کسب و کار دیگری اثرگذار باشیم از همین الان باید تلاش کنید البته نه صرفا دنبال درس و مطالب علمی باشید بلکه همه مطالب را باید همراه با هم پیش ببرید و هیچ وقت غافل نشوید و فرصت به دست آوردن دانش را از دست ندهید.

سردار منتظرالمهدی افزود: امکانات در گذشته بسیار کم بود اما با کمبود امکانات کم نیز وقتی در فضایی قرار بگیرید که ایجاد رقابت است، تلاش می‌کنید تا به اهداف مورد نظر برسید.‌

وی ادامه داد: وقتی هدف را انتخاب کردید، اهداف واسط هم داشته باشید که مرحله‌به‌مرحله به هدف اصلی برسید. حتما موانعی برای رسیدن به هدف در مسیر قرار خواهد داشت که این موانع را باید رد کنید.

سخنگوی فراجا گفت: گاهی رسیدن به اهداف شاید سال‌های زیادی طول بکشد تا به نتیجه برسد اما نباید از شکست‌ها ناامید شد. اگر به مانعی برخورد کردیم، زود امیدمان از بین نرود و مطمئن باشیم که در سایه تلاش و پشتکار و توجه به منبع لایزال الهی که تمام‌شدنی نیست، با استعانت از این منبع حتما خواند ما را هدایت و کمک خواهد کرد.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی، همه موانع را پشت سر گذاشتیم و آینده هم روشن بود و به همین دلیل به هدف رسیدیم.

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه امروز در کسوت خبرنگار هستید، خاطرنشان کرد: کار خبرنگار، خبررسانی است. سرعت و دقت ۲ امر مهم در امر اطلاع‌رسانی است و باید دقت کنید و به هیچ وجه صحت خبر را فدای سرعت نکنید. البته در دنیای امروز سرعت بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه با روایت اول باید خبر را از آنِ خود کنید، خاطرنشان کرد: وقتی از موضوعی اطلاع می‌یابید، روایت اول مال شما می‌شود و پس از اطلاع‌رسانی اولیه، مدام باید به‌صورت قطره‌چکانی اطلاع‌رسانی کنید تا روایت را از دست شما نگیرند.

سخنگوی فراجا افزود: وظایف مهم دیگری در حوزه پیشگیری و آموزش همگانی دارید و مشکلات و معضلات را به‌گونه‌ای باید به تصویر بکشید که از ابزارهای نوین استفاده کنید تا بهتر دیده شود و همچنین انتشار خبر در سکوهای مختلف هم باید در نظر باشد.

وی با بیان اینکه همه این برنامه‌ها و کارها و حضور امروز در اینجا مرهون امنیت است، گفت: امنیت به خودی خود ایجاد نمی‌شود. همه باید تلاش کنیم که امنیت، پایدار باشد.

وی یادآور شد: ساز و کاری ایجاد می‌کنیم که دانس‌آموزخبرنگاران علاقه‌مند به‌عنوان خبرنگار پلیس با ما همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار