پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا:

تیم ملی ایران کی‌روش را تحقیر کرد

باید از سرمربی ایرانی تیم ملی حمایت کنیم

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن تبریک قهرمان تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت چهارجانبه اردن تاکید کرد که باید از ‌سرمربی ایرانی تیم ملی حمایت شود و انتقادها را کنار گذاشت تا تیم با روحیه خیلی خوبی وارد جام ملت‌ها شود.‌

کد مطلب: ۱۴۱۳۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی ایران کی‌روش را تحقیر کرد

محمد نوری در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چهارجانبه اردن اظهار کرد: «‌حریف اول تیم ملی در این تورنمنت حریف قویی نبود و ایران توانست با پشت سر گذاشتن اردن به دیدار پایانی راه پیدا کند. در فینال هم با قطر روبه‌رو و قهرمان شد، اما من فکر می‌کنم تیم قطر هم آن صلابت سال‌های گذشته را نداشت.»

وی ادامه داد: «منکر قدرت تیم ملی ایران نمی‌شویم. بازیکنان ایران آمادگی کامل دارند، همگی لژیونر هستند. تیم ملی ما خط حمله و هافبک خیلی خوبی دارد. این تیم یک تیم بسیار خوب‌ است.»

نوری با بیان اینکه تیم ملی ایران کی‌روش را تحقیر کرد، گفت: «اما بهتر است که بازی‌های دوستانه ما با تیم‌های قوی برگزار شود، مانند ژاپن که با آلمان و ترکیه ‌بازی می‌کند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: «امیدارم تا قبل از جام ملت‌ها اگر قرار هست بازی دوستانه دیگری برگزار کنیم با تیم تراز اول اروپایی انجام شود و خط دفاع ما محک خوبی بخورد.»

نوری با تبریک این قهرمان به مردم ایران، گفت: «باید از سرمربی ایرانی تیم ملی حمایت کنیم. برخی انتقاد می‌کنند اما اکنون زمان انتقاد نیست باید از تیم ملی کشورمان حمایت کنیم تا با روحیه خیلی خوبی وارد جام ملت‌ها شود.»

وی با بیان اینکه بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها بسیار سخت است، گفت: «عربستان، ژاپن و ازبکستان رقبان خیلی سختی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی هستند. امیدواریم پس از سال‌ها تیم ملی کشورمان بتواند قهرمان جام ملت‌ها شود و دل مردم این کشور را شاد کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار