معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

سازمان نوسازی مدارس، تجلی‌گاه ارتقا سخت‌افزاری و نرم افزاری محیط های آموزشی در کشور است

تبریز(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن اشاره به اهمیت این معاونت در سازمان نوسازی مدارس کشور، این سازمان را تجلی‌گاه ارتقا سخت افزاری و نرم‌افزاری محیط‌های آموزشی در کشور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان نوسازی مدارس، تجلی‌گاه ارتقا سخت‌افزاری و نرم افزاری محیط های آموزشی در کشور است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، صفرعلی یازرلو در مراسم افتتاح گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن اشاره اهمیت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به عنوان قلب تپنده سازمان در امور حقوقی گفت: امروزه نقش سازمان نوسازی مدارس در استان ها و کل کشور انکار نشدنی است و می توان گفت که این سازمان تجلی گاه ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری محیط های آموزشی است .

وی ادامه داد: از جمله مهمترین نکاتی که باید در این جلسه به آن پرداخته شود، می توان به امور کارگزینی، استفاده از فناوری های نوین در حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، رتبه بندی کارمندان و افزایش رفاه نیرو های شاغل اشاره کرد.

وی افزود: امید است تا با برگزاری چنین جلساتی در پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم های بزرگی برداریم تا دانش آموزان عزیز ایران زمین به عنوان آینده سازان جمهوری اسلامی تربیت شوند و راه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را در پیش بگیرند .

لازم به ذکر است که بررسی ساختار های تفویض اختیار، امور رفاهی، برگزاری جشنواره کشوری ، برگزاری کارگروه تخصصی ورزشی ، پاسخ بموقع به مکاتبات اداری، رایزنی مستمر با شرکت بیمه دانا مستقر در استانها جهت تسریع پرداخت ها، اجرای کامل آرای دیوان عدالت اداری مطابق قوانین و مقررات، بایگانی صحیح پرونده های پرسنلی در کلیه استانها، انجام اقدامات لازم درخصوص تجمیع سامانه ها توسط استانها و... از مهمترین مصوبات این گردهمایی هستند.

همچنین در ادامه این مراسم علیرضا راشکی، معاون برنامه ریزی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار داشت: امر نوسازی و توسعه مدارس از مهمترین ارکان ارتقا کشور است و باید با همکاری و هماهنگی یکدیگر در ارتقا این امر کوشا باشیم.

وی افزود: امید است تا این جلسات ثمره ی خوبی برای اهداف سازمانی و آینده ی سازمان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار