با هدف ارتقای سطح سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان؛

اعزام دانش آموزخبرنگاران پسر استان به اردوی ملی خبرنگاری

زاهدان(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان از اعزام دانش‌آموزان پسر خبرنگار استان به اردوی ملی خبرنگاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش آموزخبرنگاران پسر استان به اردوی ملی خبرنگاری

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه آیین اعزام دانش آموز خبرنگاران پسر خبرگزاری پانای استان به اردوی ملی دانش آموز خبرنگاران گفت: با هدف ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای در بین دانش آموزان اردوی ملی آموزش دانش آموز خبرنگاران در هفته چهارم مهرماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت سواد رسانه در بین دانش آموزان خاطرنشان کرد: سواد رسانه ای نوعی مهارت است که در دنیای مدرن تبدیل به یکی از مهم ترین آموزش‌های مورد نیاز همگان شده است، چرا که به کمک سواد رسانه ای می‌توان حقایق پشت پرده انواع رسانه‌ها را دانست.

کیخا افزود: رسانه‌ها این پتانسیل را دارند که بر دانش آموزان تأثیر منفی بگذارند که می‌تواند مشکلات مختلفی را ایجاد کند، دانش آموزانی که سواد رسانه ای دارند قادر خواهند بود نیازهای خود را ارزیابی کرده و اقدامات مناسب را انجام دهند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان برگزاری اردوی ملی خبرنگاری را یکی از مهم ترین برنامه های سازمان دانش آموزی خواند و افزود: به همین منظور سازمان دانش آموزی کشور با هدف ارتقای سطح سواد رسانه و آموزش خبرنگاران دانش آموز، این اردو را برنامه ریزی و اجرا کرده است.

وی افزود: در مرحله اول این اردو دختران خبرنگار خبرگزاری پانا استان در این شرکت کرده اند و امروز شاهد اعزام ۲۰ نفر از دانش آموزان پسر خبرنگار به این اردو هستیم.

دانش آموز خبرنگار: احسان میرزاجانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار