مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی:

دانش‌آموز خبرنگاران پانا بازوهای توانمند اطلاع‌رسانی در مدارس هستند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، دانش‌آموز خبرنگاران پانا را بازوهای توانمند اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش در بطن مدرسه دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۲۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا بازوهای توانمند اطلاع‌رسانی  در مدارس هستند

علی مطهری در نشست با عوامل اردوی ملی خبرنگاری به لزوم اطلاع رسانی فعالیت های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: نظام تعلیم و تربیت یکی از بزرگترین و مهم‌ترین دستگاه‌های اجتماعی و تربیتی و فرهنگی کشور است و باید عملکرد آن به اطلاع همه آحاد جامعه از ذیل تا صدر برسد، چرا که آموزش و پرورش متعلق به همه جامعه است و اکثر خانواده ها به صورت مستقیم و بعضاً به صورت غیرمستقیم با این مجموعه سر و کار دارند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در رابطه با نقش دانش آموز خبرنگاران پانا در این مسیر نیز گفت: دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا سفیران اطلاع رسانی نظام تعلیم و تربیت در بطن مدرسه و جامعه هستند و می توانند آموزش و پرورش را همواره در صدر اخبار روز کشور نگه دارند.

مطهری افزود: این دانش آموزان برای قدم نهادن در راه پر پیچ و خم خبرنگاری باید آموزش های لازم در بخش های مختلف مقدماتی تا پیشرفته را داشته باشند تا در این مسیر به درستی حرکت کنند، اردوی ملی خبرنگاری یکی از بهترین بستر ها برای تحقق این مهم است.

وی ضمن قدردانی از زحمات متولیان اردوی ملی خبرنگاری گفت: کار دانش آموزان، مربیان و متولیان استان آذربایجان غربی در اردوی ملی خبرنگاری قابل تقدیر و بی نظیر است، کسب 5 پرچم افتخار از 5 پرچم ممکن در این اردو نشان از برنامه ریزی دقیق مجموعه سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا در استان را دارد.

در پایان این نشست پرچم‌های افتخار کسب شده توسط تیم دانش آموز خبرنگاران استان آذربایجان غربی در اردوی ملی خبرنگاری توسط رییس سازمان دانش آموزی استان به نمایندگی از سازمان دانش دانش آموزی کشور و مسئولین اردوی ملی خبرنگاری تقدیم مدیر کل آموزش و پرورش استان شد و وی نیز از زحمات عوامل اجرایی، مربیان و دانش آموزان قدردانی کرده و قول تقدیر ویژه از تیم استان آذربایجان غربی حاضر در اردوی ملی را داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار