افتتاح همزمان‌ 3 مدرسه خیری در تهران

تهران (پانا) - مراسم افتتاح همزمان سه مدرسه خیری در منطقه 19 شهر تهران با حضور رئیس و مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور‌ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح همزمان‌ 3 مدرسه خیری در تهران

‌به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران، مراسم افتتاح همزمان سه مدرسه خیری در منطقه 19 شهر تهران با حضور رئیس و مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، خیرین مشارکت‌کننده در اجرای این سه طرح و همچنین مدیران مدارس منطقه 19 در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

در این مراسم به شکل همزمان مراسم افتتاح سه مدرسه خیری (مدرسه طرح یاران "شهادت"، مدرسه خیری خانواده ریحانی و مدرسه خیری رضا نظری) در منطقه 19 شهر تهران برگزار شد.

مدرسه طرح یاران شماره 12 با مشارکت 30 خیر مدرسه‌ساز ساخته شده است و مدرسه خانواده ریحانی به همت چهار نفر از اعضای خانواده ریحانی تکمیل شده است. همچنین مدرسه رضا نظری نیز به همت خیر نیک‌اندیش فخری احمد منفرد ساخته شده است.

در ادامه این مراسم و پس از تکریم خیرین مشارکت‌کننده اجرای این سه طرح آموزشی، مراسم رونمایی از این مدارس و با حضور در جمع دانش‌آموزان این مدارس در محله مرتضی‌گرد از توابع منطقه 19 شهر تهران برگزار شد.

‌با بهره‌برداری از این سه مدرسه خیری، بالغ بر 500 دانش‌آموز از فضای آموزشی مناسب و استاندارد بهره‌مند شدند.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار