معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

اولین جلسه قرارگاه تشکلهای دانش آموزی و هویت بخشی البرز برگزار شد

کرج (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری اولین نشست قرارگاه دانش‌آموزی استان البرز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه قرارگاه تشکلهای دانش آموزی و هویت بخشی البرز برگزار شد

سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی استان البرز گفت: اولین نشست قرارگاه دانش آموز استان البرز با موضوع تشکل‌های دانش‌آموزی و هویت بخشی، به ریاست حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و نیز نهادهای رسمی فعال در بحث هویت بخشی و هویت سازی برنامه فراگیر پرورشی دانش آموزان استان، در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.
ویافزود: تشکل‌های دانش‌آموزی می بایست هم افزا و در یک طرح جامع، ناظر به پوشش حداکثری فعالیت‌ها در مدارس با هدف هویت بخشی باشند و در حوزه‌هایی که مورد هجمه نرم دشمن قرار گرفته‌ایم، فعالیت درخوری انجام دهند.
فتح الهی ادامه داد: با اولویت سنجی دقیق مسائل تربیتی می‌توانیم نقطه زنی دقیق داشته باشیم و در واقع کار فرهنگی مطلوب، فعالیت‌های تربیتی اولویت‌دار بر اساس نیازسنجی و مخاطب شناسی جامعه دانش‌آموزی است.
معاون پرورشی و فرهنگی استان در پایان گفت:در این نشست تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله سازمان دانش‌آموزی، سازمان بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و جمعیت هلال احمر نقطه نظرات و برنامه‌های خود را ارائه کردند.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار