هشدار بارش باران و برف برای ۲۱ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور برای ۲۱ استان از جمله تهران، هشدار آب‌گرفتگی معابر، سیلاب ناگهانی و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
هشدار بارش باران و برف برای ۲۱ استان

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز سامانه بارشی به کشور وارد شده و در استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، بخش‌هایی از گیلان و مازندران، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر،‌ آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ اردبیل، برخی مناطق زنجان، کردستان، قزوین، البرز، تهران، همدان بارش باران و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

پنجشنبه در مناطق غربی کشور، مرکز، سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه‌های جنوب البرز و روز جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات و مناطق سردسیر رشته کوه البرز و اردبیل بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای گیلان و مازندران است. امروز و فردا در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و پنجشنبه و جمعه در شمال شرق و شرق کشور افزایش سرعت باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

از فردا تا سه‌شنبه کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور روی می‌دهد و امروز خلیج‌فارس و از فردا تا سه‌شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز از بعدازظهر افزایش ابر و در شب صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال وقوع پدیده گردوخاک پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار