مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد؛

درمان رایگان بی‌سرپناهان در مددسراهای پایتخت

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۲۰ مرکز مددسرا در شهر تهران دایر است، گفت طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده توسط معاونت حمایت‌های این سازمان تمامی مددجویان مددسراهای شهر تهران در صورت داشتن بیماری به شکل رایگان درمان خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
درمان رایگان بی‌سرپناهان در مددسراهای پایتخت

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر در این باره اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، توجه به موضوع درمانی مددجویان مراکز تحت پوشش است که در دو سال اخیر اقدامات گسترده ای در حوزه درمان بیماری و بهبود از اعتیاد صورت گرفته است.

وی افزود: بخشی از مددجویان که در حوزه درمان بیماری شان اقدام شده است سن و سال بالا دارند که با همکاری بسیار خوب مراکز درمانی این خدمات ارائه می شود.

احمدی صدر ادامه داد: تنها در یک مددسرای ویژه بانوان به همت مددکاران برای بیش از ۳۰ نفر از مددجویان امورات درمانی دندانپزشکی ارائه شده که بخشی از این خدمات شامل دندان مصنوعی بوده است که با همکاری بسیار مناسب یک مرکز درمانی با مددکار این سازمان صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: واحد مددکاری مراکز درمانی نیز در خصوص درمان بیماران بی سرپناه که از طریق مددکاران مراکز سازمان معرفی می شوند همکاری مناسبی انجام می دهند.

وی افزود: این آمادگی از سوی سازمان برای خدمات رسانی درمانی به بی سرپناهان توسط شهروندان، خیران و موسسات خیریه و مجموعه های درمانی وجود دارد و این همکاری از طریق معاونت حمایت ها اجتماعی سازمان و مددکاران مددسراها انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار