با حضور استانداری خراسان جنوبی محقق شد

افتتاح سالن ورزشی شهدای معلم شهرستان طبس

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افتتاح سالن ورزشی شهدای معلم شهرستان طبس با حضور استاندار و نماینده مردم شریف شهرستان‌های طبس، بشرویه فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن ورزشی شهدای معلم شهرستان طبس

سید علیرضا موسوی نژاد در آیین افتتاحیه این طرح ورزشی اظهار کرد: سال ورزشی شهدای معلم شهرستان طبس گلشن در زمینی به مساحت ۴هزار و ۷۰۲ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۳۰۰ کتر، با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی، از محوطه سازی ۲ هزار و ۴۰۲ مترمربع برای این طرح ورزشی خبر داد و گفت: برای حراست بیشتر از سلامت جسم و روان دانش آموزان و فرهنگیان ورزشکار دارالعباده طبس محیط سالن ورزشی به طول ۳۶ متر دیوار کشی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: با افتتاح این طرح ورزشی قریب ۱۷ هزار دانش آموز دخترو پسر دوره های مختلف تحصیلی و معلمان زن و مرد طبسی از نعمت فضای ورزشی استاندارد برخوردار می شوند.

به گفته موسوی نژاد آموزش و پرورش مروج ارزش های اسلامی، نهادینه کننده گفتمان انقلاب اسلامی در شریان های جامعه، تربیت کننده نسلی توانمند، ماهر، بصیر، انقلابی، مومن ومتعهد برای پذیرش مسئولیت های کلان اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، تقویت کننده فرهنگ عمومی جامعه و ضامن سلامت جسم و روان آینده سازان انقلاب با توسعه ورزش دانش آموزی با هدف تقویت ورزش قهرمانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار