نمایش و نقد فیلم سینمایی «زنبور کارگر» در فرهنگسرای ارسباران

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «زنبور کارگر» ساخته افشین صادقی یکشنبه ۱۶ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایش و نقد فیلم سینمایی «زنبور کارگر» در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «زنبور کارگر» ساخته افشین صادقی یکشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۸ در پانصد و نود و دومین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور افشین صادقی (کارگردان)، حسین مهری (بازیگر)، ستایش موسوی (بازیگر)، کورش جاهد (کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.
این فیلم داستان و مضمون ملتهبی دارد و قصه آن درباره زنی است که خود را برای حضور در انتخابات مجلس آماده می‌کند، اما یک اتفاق ناخواسته او را در مسیری سخت و ناهموار قرار می‌دهد.
شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حمید فرخ‌نژاد، پگاه آهنگرانی، مجید نوروزی، حسین مهری و علیرضا آرا در «زنبور کارگر» ایفای نقش می‌کنند و سعید نعمت‌الله نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته است.
علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و نود و دومین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند؛ امکان خرید حضوری بلیت نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار