معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور:

فلسفه تعلیم و تربیت، تربیت نسلی پویا، شاداب و مطالبه‌گر است

کرمان (پانا) - معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور گفت فلسفه تعلیم و تربیت، تربیت نسلی پویا، شاداب و مطالبه‌گر است.

کد مطلب: ۱۴۱۰۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فلسفه تعلیم و تربیت، تربیت نسلی پویا، شاداب و مطالبه‌گر است

رحمت الله رضایی به پانا گفت: برای اینکه ما دانش آموزان را باور کرده و خودباوری را در آنها تقویت کنیم، باید به آنها اجازه ورود به عرصه های مختلف را بدهیم.

وی افزود: قدم اول برای باور جوانان این است که آنها خود را باور داشته باشند. امروزه دانش آموزان ما هم بحث تربیتی و هم بحث مطالبه گری دارند. همچنین پیشنهاداتی که نشان از بلوغ فکری است.

رضایی گفت: نسل امروز بعنوان نسل دهه هشتادی یک نسل مطالبه گر و باسواد است و این موضوع هم مربوط به ارتباط آنها با فضای مجازی است که باعث به روز شدن این نسل می‌شود و وظیفه ما این است که نگاه دانش آموز محوری داشته باشیم و وظایف را به دانش آموزان بسپاریم و انتظار داریم در هر مدرسه شاهد حضور پررنگ دانش آموزان بعنوان مجری، قاری و...باشیم و فعالیت های فرهنگی که در مدارس اتفاق می افتد بر عهده دانش آموزان باشد و به مرحله ای برسند که خود را باور داشته باشند و بتوانند موفقیت کسب کنند.

وی ضمن یادآوری اینکه رکن چهارم هر نظام، رسانه است گفت: خبرنگاران می بایست ابتدا صداقت را در کار خود داشته باشند و بعد با انصاف خبر صحیح و به دور از بزرگ نمایی را منتشر کنند همچنین خبرهایی که باعث امید در جامعه می‌شود را شاخ و برگ دهند.

رضایی تاکید کرد: یک خبرنگار موفق کسی است که ابتدا دانش خود را به روز کند و این کار تنها با مطالعه میسر می‌شود. اگر او مطالعه در زمینه های سیاسی، ورزشی و اقتصادی داشته باشد، می‌تواند در حوزه خبری هم مطالب را به طور گسترده نشر دهد و شما خبرنگاران پانا هم پا به پای اصحاب رسانه در این عرصه باید به خوبی فعالیت کنید.

رضایی در پایان گفت: تعهد مهمترین عامل در موفقیت یک خبرنگار به شمار می‌رود. یک خبرنگار بایستی در برابر تمام مسئولیت های محوله فرد مسئولیت پذیری نیز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار