دانش‌آموز دارنده مقام سوم آسیایی در مسابقات کاراته رشته کومینه:

پیگیری و جدیت در کار لازمه موفقیت است

شهرکرد (پانا) - دانش‌آموز مدرسه آل ابراهیم ناحیه یک شهرکرد و دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی کاراته رشته کومینه، جدیت و پیگیری را عامل موفقیت در کارها دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۰۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری و جدیت در کار لازمه موفقیت است

زهرا عبداللهی در خصوص موفقیت خود در گفت‌وگو با پانا گفت: «امید به خداوند را نوری برای روشنایی مسیر و پیشرفت می‌دانم و پیگیری و جدیت در کار لازمه موفقیت است.»

این دانش‌آموز بیان کرد: «شرکت در مسابقات کومینه برای من یک انگیزهٔ بزرگ بود که باعث می‌شد در این مسیر برای رسیدن به هدفم قدم بگذارم. این مسابقات برای من مسیر روشنی است که در آن می‌توانم توانایی خود را به چالش بکشم و در نهایت، فعالیت ها و زحماتم را به نتیجه برسانم.»

عبداللهی اظهار کرد: «با حمایت خانواده و تلاش و پشتکار خودم و با توکل بر خدا موفق شدم که چندین مقام استانی و کشوری را کسب کنم؛ این رتبه‌ها برای من انگیزه‌ای در جهت به فعلیت رساندن استعداد بالقوه‌ام هستند تا بتوانم توانایی خود را در این مراحل به خودم اثبات کنم و باعث افتخار کشورم شوم.»

این دانش‌آموز در رابطه با مشوق اصلی خود در این مسیر ادامه داد: «بنده با حمایت پدر و مادرم وارد این رشته شدم. در این رشته استعداد داشتم و خوشبختانه موفق شدم مقام آسیایی کسب کنم و باعث افتخار پدر و مادرم و شهرم شوم. والدینم در این مسیر بسیار یاری دهنده و مشاور خوبی برایم بودند.»

وی ادامه داد: «دو سال و نیم و روزی دو ساعت در این رشته تلاش کردم تا توانستم مقام سوم آسیایی را کسب کنم.»

وی در خصوص رشته کومیته خاطرنشان کرد: «در کومیته ما کاربرد تکنیک های موجود در کاتا بر علیه یک یا چند حریف را می آموزیم. پس کومیته، کار کردن کاتا با فواصل مختلف و در نواحی مختلف بدن حریف است.»

وی همچین بیان کرد: «انسان با تلاش‌های مستمر، عمیق و جدی می‌تواند به اهدافی که می‌خواهد برسد و من با همین دیدگاه روبه مسیر پیشرفت حرکت کرده‌ام؛ خدا را بسیار شاکرم که در این مسیر افرادی را بر سر راه من قرار داده است که با مددگیری از آنها به کلید روشنایی دست پیدا کردم.»

عبداللهی در پایان تصریح کرد: «توصیه من به همه دانش آموزان این است که ورزش کنند، زیرا ورزش باعث سلامتی جسم وروح انسان می شود. سعی کنند رشته ورزشی مورد علاقه خود را پیدا کنند و با شرکت در کلاس های ورزشی به موفقیت برسند.»

وی در پایان از مربی خود فرزانه فرهادی بابت آموزش ها و پیگیری‌هایش دراین زمینه تشکر کرد.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه زهرا بدره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار