رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز خبر داد:

افتخارآفرینی دانش‌آموز البرزی در کنگره سراسری قرآن مدارس سمپاد کشور

کرج (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش البرز از کسب رتبه دوم رشته قرائت توسط دانش‌آموز البرزی در بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس سمپاد کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموز البرزی در کنگره سراسری قرآن مدارس سمپاد کشور

رضا شکیبا رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز بسترسازی برای انس بیشتر دانش آموزان و افزایش علاقه‌مندی به قرآن کریم را از اهداف برگزاری این کنگره اعلام کرد و گفت: حضور دانش آموزان در این قبیل مسابقات، توسعه و ترویج قرآن کریم، تفسیر، تدبر، فهم و بهره‌گیری از دستورات قرآن کریم در زندگی و نیز بهره‌مندی از معارف قرآنی جهت اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت دینی دانش‌آموزان را به دنبال دارد.

شکیبا افزود: این مسابقات در چهار رشته حفظ، حفظ ویژه، قرائت و مفاهیم در دو گروه دختران و پسران برگزار شد و در نهایت علی واحدی دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید سلطانی یک کرج توانست با غلبه بر رقبای خود، مقام دوم این دوره از مسابقات در رشته قرائت را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس سمپاد، هفتم تا چهاردهم مهرماه با حضور ۸۰۰ دانش آموز به میزبانی استان یزد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار