لیگ قهرمانان آسیا؛

نساجی ایران - الهلال عربستان؛ امروز، استادیوم آزادی

‌تهران (پانا) - تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان از هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نساجی ایران - الهلال عربستان؛ امروز، استادیوم آزادی

دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان از هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که نساجی در هفته اول میهمان بمبئی‌سیتی هند بود و موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را مغلوب کند. الهلال نیز در دقایق پایانی موفق شد از شکست خانگی مقابل نوبهار فرار کند و فصل را با تساوی یک بر یک شروع کرد.

الهلال اکنون با ۲۰ امتیاز در رده اول لیگ عربستان قرار دارد و ۶ برد و ۲ تساوی از ۸ بازی خود به دست آورده است. بهترین پیروزی آن‌ها تا اینجای فصل مربوط به برد ۶ بر یک برابر الریاض است اما مهم‌ترین برد آن‌ها به کامبک ۴ بر ۳ برابر الاتحاد در خانه حریف برمی‌گردد. این تیم در لیگ عربستان تاکنون ۲۳ گل زده و ۷ گل دریافت کرده است که چهارمین خط دفاعی و دومین خط حمله برتر را در اختیار دارد.

رئیس آسیا که پرافتخارترین تیم عربستان نیز محسوب می‌شود موفق شد در هر۲ دوره گذشته لیگ قهرمانان به فینال صعود کند و برای بیست و یکمین بار حضورش در آسیا با خرید نیمار از پاری‌سن‌ژرمن، مالکوم از زنیت، روبن نِوِس از ولورهمپتون، سرگئی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو، یاسین بونو از سویا، کولیبالی از چلسی و میتروویچ از فولام قصد دارد در صعود به فینال این رقابت‌ها هت‌تریک کند.

‌ترکیب احتمالی الهلال:

محمد العویس، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، یاسر الشهرانی، سعود عبدالحمید، محمد کنو، سلمان الفرج، نیمار، مالکوم، سالم الدوسری و الکساندر میتروویچ.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار