استقرار سازمان انجمن علمی در اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان اصفهان

اصفهان (پانا) - سرپرست اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از استقرار سازمان انجمن علمی در اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استقرار سازمان انجمن علمی در  اداره  تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان اصفهان

اولین جلسه کارشناسان و هماهنگ کننده ها و سرگروه های آموزشی متوسطه نظری آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور جواد معتمدی، سرپرست اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی برگزار شد. در این جلسه ضمن معارفه و آشنایی سرگروه های آموزشی با یکدیگر، بر هم افزایی گروه های آموزشی و تدوین برنامه های متنوع جهت توانمندسازی دبیران تاکید شد.

جواد معتمدی، سرپرست اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی از استقرار سازمان انجمن علمی در این اداره خبر داد و از گروه های آموزشی خواستار همکاری با این سازمان شد.

وی گروه های آموزشی را عالمان درسی آموزش و پرورش برشمرد و با اشاره به شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» بهره وری کامل در زمان آموزش را از مولفه های اصلی اقدامی در تعلیم و تربیت دانست.

سرپرست اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی در این جلسه با اشاره به مبانی نظری و راهکارهای سند تحول بنیادین، تحلیل محتوای کتب درسی با رویکرد تربیتی را بسیار مهم دانست و گفت: احیای نقش تربیتی مربیان و معلمان زمانی تحقق می یابد که کلیه کتاب ها با رویکرد تربیتی تالیف شوند و همه همکاران در کار تربیتی دخیل باشند.

در پایان جلسه نیز از زحمات کمال موحدیان رئیس سابق اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی یاد شده و ضمن آرزوی سلامتی برای وی، از تلاش های موثر او تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار