معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵تهران:

جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهربانی و مهرورزی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 5، جشن عاطفه‌ها را فرصتی برای مهربانی و مهرورزی و کمک به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعان خود برای حضور بدون دغدغه در مدارس و فراگیری علم و دانش هستند، دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهربانی و مهرورزی است

جشن عاطفه‌ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «آینده‌ساز باشیم» با حضور جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 5، مسئول فعالیت های دانش آموزی منطقه، زینب آقامولایی؛ مسئول امور فرهنگی منطقه به صورت نمادین در مدرسه لاله های انقلاب برگزار شد.

در این مراسم کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان برای کمک به دانش‌آموزان کم بضاعت جمع‌آوری شد و اولویت کمک نیز با دانش‌آموزان کم بضاعت مدرسه اختصاص یافت.

جواد شعبانی در این مراسم اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت، جشن عاطفه ها با مشارکت دستگاه های اجرایی و همراهی مردم برگزار می شود که باید آن را فرصتی برای مهربانی و مهرورزی و عشق ورزی دانست و کمک به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعان خود برای حضور بدون دغدغه در مدارس و فراگیری علم و دانش هستند.

وی همچنین افزود: جشن عاطفه ها؛ نام زیبایی است که بر روی مهربانی و محبت انسان ها گذاشته اند و فرصتی است که نباید از دست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار