«ذوالفقاری» رئیس دفتر جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در فراجا شد

تهران (پانا) - جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در فراجا طی حکمی سردار حسین ذوالفقاری را به عنوان مشاور و رئیس دفتر این جانشینی منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
«ذوالفقاری» رئیس دفتر جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در فراجا شد

احمد وحیدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس دفتر جدید جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در فراجا افزود: تلاش های بی دریغ دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و فراجا منجر به شکست توطئه های دشمن شده است.

وزیر کشور ادامه داد: فراجا ظرفیتی است که مسئولیت های بسیار بزرگی دارد و هم انتظارات بسیار مهمی از آن می رود. وظیفه ما به عنوان جانشین فرمانده معظم کل قوا در فراجا این است که ظرفیت های لازم را برای تحقق هرچه بهتر ماموریت های فراجا فراهم آوریم.

وحیدی اضافه کرد: به همین دلیل دفتر جانشین فرماندهی کل قوا در فراجا هم اهمیت ویژه ای دارد و همواره از افراد مجرب و از همکاران فراجا در مسئولیت این دفتر استفاده شده است.

وی با تکریم از سردار علیرضا جزینی که سال ها این مسئولیت خطیر را بر عهده داشته است، اظهار کرد: به دلیل درخواست سردار جزینی برای بازنشستگی، سردار ذوالفقاری که از چهره های شناخته شده در فراجا است و چندین سال به عنوان معاون امنیتی وزارت کشور مسئولیت داشته است، برای این جایگاه درنظر گرفته شد.

جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در فراجا خاطرنشان کرد: هرآنچه که مطلوب نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی از فراجا است، هدفی است که باید در این دفتر دنبال شود و اگر سازوکار آن نیازمند تغییراتی باشد، باید اقدامات لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار