قهرمانی هرمزگان در والیبال ساحلی زیر ۲۳ سال کشور

تهران (پانا) - تیم هرمزگان (ابوالحسن خاکی‌زاده – رضا نقیبی‌زاده) به مقام قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۳ سال ایران دست پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی هرمزگان در والیبال ساحلی زیر ۲۳ سال کشور

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۳ سال ایران که از روز چهارشنبه پنجم مهر با حضور ۱۶ تیم آغاز شده بود، ظهر امروز (جمعه هفتم مهر) با برگزاری ۲۸ دیدار به پایان رسید.

در دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات که صبح امروز برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد:

هرمزگان ۲ - مازندران ب صفر (۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۵)

تهران الف صفر - مازندران الف ۲ (۱۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۲۱)

بدین ترتیب در دیدار رده‌بندی این مسابقات دو تیم مازندران ب (مهدی باقری - وحید حق‌پناه) و تهران الف (مهدی علیزاده - حسام یوزباشی) به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان مازنی‌ها دو بر صفر با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۷ نماینده تهران را شکست دادند و به مدال برنز دست یافتند.

تیم‌های مازندران الف (علی قربان پسندی - میلاد رضایی) و هرمزگان (ابوالحسن خاکی‌زاده - رضا نقیبی‌زاده) نیز در فینال حریف یکدیگر شدند که نماینده مازندران دو بر یک حریف خود را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مازندران الف در ست نخست ۲۱ بر ۱۷ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم و سوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۶ و ۱۶ بر ۱۴ نتیجه را واگذار کرد تا به مدال نقره این رقابت‌ها اکتفا کند.

ابوالحسن خاکی‌زاده بازیکن تیم هرمزگان که مدتی به دلیل بازی در سالنی از میادین ساحلی دور بود، بازگشت طلایی به والیبال ساحلی داشت تا در آینده تیم‌های ملی ایران را در مسابقات پیش رو همراهی کند.

خاکی زاده سابقه قهرمانی در مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ و ۲۱ سال آسیا را در پرونده کاری خود دارد و مدال نقره قهرمانی مردان آسیا را نیز در گنجینه افتخارات خود آویخته است.

رده‌بندی نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۳ سال کشور در سال ۱۴۰۲ به قرار زیر است:

هرمزگان (ابوالحسن خاکی‌زاده - رضا نقیبی‌زاده)

مازندران الف (علی قربان پسندی - میلاد رضایی)

مازندران ب (مهدی باقری - وحید حق‌پناه)

تهران الف (مهدی علیزاده - حسام یوزباشی)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار