دبیر اجرایی کمیته ملی ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان خبر داد:

آغاز کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان

اصفهان (پانا) - دبیر اجرایی کمیته ملی ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان از برگزاری افتتاحیه کنگره ملی سرداران و شهدای استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان

حجت الاسلام میثم ریاحی، دبیر اجرایی کمیته ملی ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان گفت: کنگره کمیته های مختلفی دارد که در طول سال قرار است یکسری فعالیت هایی در آن انجام شود. از جمله کمیته ارتباطات و رسانه کنگره که در خدمت مردم هستیم.

در ادامه جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)استان اصفهان بیان کرد: برنامه های متنوع و بسیاز زیادی در هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سردار مرتضی عمو مهدی افزود: اولین و بزرگترین برنامه این هفته، رژه ۳۱ شهریور مقابل گلستان شهدا توسط یگان های نظامی و انتظامی استان بود و آخرین دستاورد های نظامی که توسط دانشمندان ایران تولید شده بود را به نمایش گذاشتند و باعث امیدواری مردم شدند.

وی افزود: برنامه های مختلفی مانند یادواره های شهدا، رونمایی از کتب شهدا و فیلم های مربوط به شهدا و بازی های مربوط به هفته دفاع مقدس و مسابقات ورزشی در هفته دفاع مقدس برگزار شد و امروز که پایان هفته دفاع مقدس است، کنگره شهدای استان در حال برگزاریست.

افتتاحیه کنگره شهدای استان اصفهان در گلستان شهدا با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد که نوجوانان و جوانان برای تجدید بیعت با شهدا و شرکت در برنامه افتتاحیه کنگره شهدا در آن حضور پیداکردند.

غبارروبی، عطرافشانی، شست و شوی قبور شهدا با گلاب و گل‌افشانی روی مزار شهدا با حضور خانواده شهدا و جانبازان و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مسئولین و مردم از برنامه های جانبی افتتاحیه دومین کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار