مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد:

تحویل روزانه ۴۰ کلاس درس به آموزش و پرورش

مدرسه‌سازی عالی‌ترین جلوه مشارکت مردمی است

تهران (پانا) - مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، مدرسه‌سازی را عالی‌ترین جلوه مشارکت مردمی دانست و گفت روزانه ۴۰ کلاس درس توسط سازمان نوسازی مدارس به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۸۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تحویل روزانه ۴۰ کلاس درس به آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس؛ در مراسم افتتاح مدرسه ۴ کلاسه خیرساز مهدیه عبدالهی کرمانی در کهنوج، برخی از مسئولان کشوری و استانی از جمله مهدی اربابی (مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور)، خانواده عبدالهی (خیّر مدرسه‌ساز)، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس کرمان، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان و جمعی از مسئولین استانی، شورا و دهیار حضور داشتند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم مدرسه‌سازی را یکی از مقدس‌ترین جهاد سازندگی خواند و گفت: اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز در همه استان‌ها 3 ضلع توسعه فضاهای مناسب آموزشی هستند.

اربابی با تاکید بر اینکه مدرسه‌سازی، عالی‌ترین جلوه مشارکت مردمی است، افزود: ما در نوسازی مدارس روزانه ۴۰ کلاس تحویل آموزش و پرورش می‌دهیم که این از برکات انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان نیز در این مراسم در خصوص مشارکت مردمی و خیرین در راستای شعار (مدرسه‌سازی، تجلی مردمی‌سازی) در ساخت پروژه‌های آموزشی در استان کرمان گفت: امسال تعداد 146 پروژه تحویل آموزش و پرورش شد که تعداد 51 پروژه آن خیری بوده و 35 درصد پروژه‌های تحویلی است.

هئایتی ادامه داد: پروژه‌های خیری زیادی بودند که به دلیل کمبود اعتبار از سهم دولت نیمه‌تمام باقی مانده بود و با سفری که رئیس‌جمهوری به استان کرمان داشتند، اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خیری تخصیص یافت که این خود نشان از آن دارد که خیرین و آموزش و پرورش در دولت سیزدهم جایگاه ویژه‌ای دارد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیرکل نوسازی مدارس و همکاران وی در خصوص جذب اعتبارات گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکاران نوسازی مدارس کرمان توانستیم، تمام اعتبار ملی و استانی ساخت پروژه‌های آموزشی را جذب کنیم و حتی ریالی از این اعتبار برگشت داده نشد.

وی ادامه داد: یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سرانه فضای آموزشی دانش‌آموزی است که دانش‌آموزان باید در فضایی ایمن و شاداب تحصیل کنند.

این مدرسه به همت خیر گرانقدر حاج قاسم عبدالهی در زمینی به مساحت 2000 مترمربع، زیربنای آموزشی 450 مترمربع و تعداد 3 کلاس درس با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در روستای کهنوج مدیم شهر زنگی‌آباد احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار