صحرایی در جمع خبرنگاران:

دبیرخانه پویش مهر ریاست‌جمهوری در آموزش‌و‌پرورش تشکیل می‌شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از تشکیل دبیرخانه و اعلام برنامه‌های پویش مهر ریاست‌‌جمهوری در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه پویش مهر ریاست‌جمهوری در آموزش‌و‌پرورش تشکیل می‌شود

رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: عمده تمرکز ما بر افزایش کیفیت آموزش و مسائل علمی است. به تمامی مدارس تاکید شده است که برای ایجاد نشاط، امید، ایمان، هویت و خودباوری و خردورزی برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور پرسش مهر را به پویش مهر تبدیل کردند که یک جریان پیوسته باشد. از همین رو دبیرخانه‌ای در وزارت آموزش و پرورش تشکیل خواهد شد که دانش‌آموزان با مشورت خانواده‌‌ها، پیشرفت‌های محله، منطقه و استان را به تصویر بکشند. به‌زودی برنامه‌های این دبیرخانه اعلام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره اشرافی‌گری در برخی مدارس، گفت: تکلیف دولت با این مسائل روشن است. هیچ عمل اشرافی‌گرایانه‌ای را برنمی‌تابیم. خانواده‌ها باید کمک کنند که چنین رفتارهایی شکل نگیرد. به رئیس سازمان مدارس غیر دولتی مسئولیت داده شده است که این موضوع را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه عدالت آموزشی را سیاسی نکنید و حد آن را پایین نیاورید، گفت: باید سازوکاری برای جلوگیری از چنین پدیده‌هایی بیابیم که به نظر من همکاری خانواده‌ها در این زمینه بسیار‌ موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار