باران و رعدوبرق در ۸ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال آسیب به کشاورزان گلستانی از بارش باران و وزش باد شدید موقتی در ۸ استان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
باران و رعدوبرق در ۸ استان

تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های مازندران، گلستان، برخی مناطق خراسان شمالی،‌ ارتفاعات استان‌های خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک روی می‌دهد و دریای خزر مواج و متلاطم است.

روز پنجشنبه تا شنبه آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه علاوه بر آن در اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است.

یکشنبه آینده با عبور امواج کم‌دامنه از شمال غرب کشور در نیمه شمالی آذربایجان غرب، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار، رعدوبرق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق و از جمعه تا شنبه هفته آینده در نوار شرقی کشور در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای امروز، فردا،‌جمعه و شنبه آینده پایتخت 27 درجه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار