نماینده ولی فقیه در استان زنجان در مراسم جشن عاطفه‌ها:

ایران آباد به همت دانش‌آموزان محقق می‌شود

زنجان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان زنجان، دانش‌آموزان را آینده‌سازان جامعه برشمرد و گفت ایران آباد به همت دانش‌آموزان محقق می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۷۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ایران آباد به همت دانش‌آموزان محقق می‌شود

حجت‌الاسلام علی خاتمی در برنامه جشن عاطفه‌ها ضمن اشاره به آینده سازی دانش آموزان گفت: آینده از آن دانش‌آموزان است و این قشر باید با ثبات قدم خود در کسب علم، مسیر توسعه کشور را هموار کنند.

وی افزود: امروز روز نشاط و آغازی برای شروعی دوباره است تا آینده‌سازان این مرز و بوم با کسب علم شرایط را برای داشتن ایرانی آبادتر فراهم کنند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه برای داشتن ایرانی آباد دانش‌آموزان باید تلاش کنند، گفت: مدارس بهترین فضا برای یادگیری مطالبی است که آینده را می‌سازد، مدرسه محل مبارزه با جهل است.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت کمک به همنوع بیان کرد: یکی از جلوه‌های انسانیت نوع دوستی و دست گیری از نیازمندان است.

امام جمعه زنجان کار نیکو را مصداق معامله با خداوند عنوان و خاطرنشان کرد: مواسات و همدلی از ویژگی‌های مومنان است و قطعا جامعه با همدلی به آرامش و امنیت می‌رسد به همین خاطر نباید از آن غافل شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه خداوند، افراد خیر را برگزیده است که حوائج نیازمندان را برآورده کنند، تصریح کرد: وقتی کسی به محرومان کمک‌ می‌کند، خداوند عمرش را زیاد می کند.

وی در ادامه به موضوع علم‌آموزی تاکید کرد و گفت: نخستین معلم عالم خداوند و نخستین دانش آموز پیامبر اکرم (ص) هستند.

آیت الله خاتمی گفت: تنها موجودی که استعداد دانش آموز بودن را دارد انسان است‌، علمی که دانش آموز می‌آموزد با جهل و نادانی در تضاد است.

وی گفت: انسان استعداد آموزش و یادگیری دارد، یعنی قابلیتی دارد که کلاس به کلاس علمش زیاد شود.

گفتنی است مراسم جشن عاطفه ها به همت سازمان دانش‌آموزی استان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس سازمان دانش آموزی و مدیران دستگاه های اجرایی استان و روسای مناطق یک و دو آموزش و پرورش شهرستان زنجان در مدرسه ابتدایی شاهد ریحانه ناحیه یک برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار