نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

جشن آغاز سال زراعی فرصت تدبیر برای آینده کشاورزی کشور است

تهران(پانا)- نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت جشن آغاز سال زراعی یک بهانه است تا از اقدااماات انجام شده تجلیل و تقدیر گردد و برای آینده تدبیر اندیشه شود. کشاورزان گنج‌های خدا در روی زمین هستند و عنایت خدا شامل حال آنها است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن آغاز سال زراعی فرصت تدبیر برای آینده کشاورزی کشور است

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم آغاز سال زراعی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جهادگر اظهار کرد: قرآن کریم به ما سفارش می‌کند که گذشته را فراموش نکنید و از آن درس بگیرید.

وی ضمن تبریک آغاز سال زراعی که با آغاز امامت حضرت مهدی مقارن شده است، ابراز امیدواری کرد: مسئولان جهاد بتوانند رسالت خود را در قبال کشاورزان به درستی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: در جنگ اقتصادی با تدبیر درست و با سرمایه بزرگ انسانی کشاورزان پیروز خواهیم شد.

ربانی خاطر نشان کرد: یکی از التزامات و اقتضائات این جلسات این است که سال گذشته را بررسی کنیم و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم و سعی کنیم امسال نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: همزمان شدن آغاز سال زراعی با هفته دفاع مقدس این پیام را دارد که در جنگ اقتصادی با سیاستگذاری درست موفق خواهیم شد؛ همانطور که در جنگ نابرابر ۸ ساله تحمیلی به موفقیت رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در این جنگ اقتصادی با تدبیر درست و با سرمایه بزرگ انسانی کشاورزان پیروز خواهیم شد.

ربانی در پایان گفت: طبق فرمایش امیرالمومنین (ع) «با سیاست گذاری صحیح و برنامه‌ریزی درست می‌توانیم از مال کم بهره‌ بالا ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار