رقابت‌های مینی‌فوتبال گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محمودآباد آغاز شد

محمودآباد(پانا) - همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت و پاسداشت سلحشوری‌های رزمندگان و گرامیداشت نام و یاد شهدای جنگ تحمیلی، مسابقات مینی‌فوتبال دانش‌آموزی در دبیرستان آیت الله سعیدی شومیا در محمودآباد آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت‌های مینی‌فوتبال گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محمودآباد آغاز شد

در این دوره از مسابقات که با مشارکت و همکاری شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه مقاومت بسیج شومیا، همکاران و دانش آموزان بسیجی در زمین چمن این مدرسه برگزار می شود، تعداد ۳۰ فوتسالیست در قالب پنج تیم شش نفره با نام های شهدای شومیا، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید عجمیان، شهید آرمان علی وردی، شهید فخری زاده به مدت یک هفته با هم به رقابت می پردازند.

در روز افتتاحیه این رقابت ها دو بازی برگزار شد که هر دو بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ و ۲-۲ به پایان رسید و سایر بازی ها نیز تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

مدیر دبیرستان آیت الله سعیدی شومیا گفت: فینال این دوره از رقابت ها در روز یکشنبه آینده با حضور خانواده های شهدا، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس همراه با مراسم ویژه برگزار می شود.

ابراهیم نصیری افزود: در طول هفته دفاع مقدس، همچنین برنامه های سرودخوانی، غبارروبی و عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، قرائت وصیت نامه های شهدای روستا در مراسم صبحگاهی و دعوت از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس برای خاطره گویی از سوی دانش آموزان بسیجی این مدرسه به اجرا درمی آید.

روستای شومیا از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد است و مردم سلحشور و ولایتمدار این روستا در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ رزمنده برای دفاع از حریم اسلام، انقلاب و میهن اسلامی، راهی جبهه های نبرد کردند و ۱۲ شهید، دو آزاده و تعدادی جانباز تقدیم نظام و انقلاب کردند.

خبرنگار: سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار