عضو گروه خیریه همدلان صفادشت خبر داد:

توزیع ۷۵ بسته تحصیلی در مدارس صفادشت

ملارد (پانا) - عضو گروه خیریه همدلان صفادشت از توزیع ۷۵ بسته تحصیلی در تعداد ۹ آموزشگاه از مدارس صفادشت با هدف کمک به وضعیت مالی و آرامش دانش‌‌‌آموزان این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۷۵ بسته تحصیلی در مدارس صفادشت

کیومرث اسدی، عضو گروه خیریه همدلان صفادشت در تشریح این خبر گفت: تعداد ۷۵ بسته تحصیلی شامل لوازم‌التحریر و سایر وسایل مورد نیاز تحصیل با ارزش هر بسته تحصیلی به میزان یک میلیون تومان، بین دانش‌‌‌آموزان کم‌بضاعت ۹ مدرسه از مدارس ابتدایی و متوسطه اول صفادشت توزیع شد.

وی در مورد نحوه شناسایی دانش‌‌‌آموزان کم‌بضاعت تشریح کرد: این دانش‌آموزان از طریق مدیر مدرسه به گروه همدلانه معرفی شدند و اکثراً دانش‌آموزانی هستند که از نعمت پدر محروم بوده یا فرزند طلاق هستند.

این خیر نیکوکار در مورد هدف این کار خداپسندانه گفت: انجام برنامه‌های فرهنگی با محور بخشش و نیکوکاری باعث ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی در میان دانش‌آموزان می‌شود.

عضو گروه همدلان صفادشت خاطرنشان کرد: کار خیر در جامعه و کشور ما از فرهنگی دیرینه برخوردار است و با جان مردمان ما عجین شده است. ادیان الهی همواره بر دستگیری و خیررسانی به افراد آسیب پذیر و آسیب دیده تاکید فراوان داشته اند و کار خیر را سبب رستگاری، سلامت روحی و زدودن گناهان برشمرده اند. طبق این تعاریف، نیکوکاری و دستگیری از همنوع، از فضایل اخلاقی قلمداد می شود که به رشد و تکامل معنوی فردی می انجامد.

خبرنگار : سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار