‌نشان برنز ‌ساروی در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی و کسب سهمیه المپیک

تهران (پانا) - نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با کسب نشان برنز رقابت‌های قهرمانی جهان سهمیه المپیک پاریس را برای کشورمان کسب کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
‌نشان برنز ‌ساروی در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی و کسب سهمیه المپیک

‌در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر بلگراد کشور صربستان امروز شنبه محمد هادی ساروی در رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ابوبکر خاسالاخانوف از بلاروس به برتری دست یافت و ضمن کسب سهمیه المپیک پاریس، صاحب مدال برنز شد.

ساروی دیروز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مارکوس راگینگر از اتریش را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۱ جرارد کورنیزاک از لهستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۱ فلیکس بالدوف از نروژ را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در نیمه نهایی ۳ به صفر برابر گابریل روسیلو کیندلان از کوبا شکست را پذیرفت و راهی دیدار رده‌بندی شد.

امروز همچنین در رده‌بندی وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب اسلام جان بهرام اف از ازبکستان شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

محسن ‌نژاد دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر الدار حافظ اف از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ سئونگ هاک کیم از کره جنوبی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله مقابل کریستوفر کرایمر از آلمان با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ژولومان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان در مقدماتی تا نیمه نهایی ۳ وزن پایانی مسابقات هم به شرح زیر است:

*در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب گئورگی تیبیلوف دارنده مدال برنز اروپا و روسی الاصل از صربستان شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، محمدی از ادامه راه بازماند.

*در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ کیوتارو سوگابه از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب جعفراف از جمهوری آذربایجان شد و با توجه به صعود این حریف به دیدار پایانی، گرایی امکان حضور در جدول بازنده‌ها و ادامه تلاش برای کسب نشان برنز را پیدا کرد.

*در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از یک دور استراحت، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل الیاس پاگکالیدیس از یونان به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل آرکادیوس کولینیچ دارنده مدال برنز جهان از لهستان با نتیجه ۴ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. علیزاده در این مرحله ۴ به ۹ نتیجه را به نورسلطان تورسینوف از قزاقستان واگذار کرد و با توجه به شکست این در دور مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور مسابقات حذف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار