نتایج آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی اعلام شد

تهران (پانا) - اسامی پذیرفته‌شدگان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ اعلام شد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نتایج آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ امروز اول مهرماه ۱۴۰۲ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی ۲۹ تیرماه با حضور یک هزار و ۴۸۰ داوطلب برگزار شد و پس از انتشار کارنامه علمی آزمون دستیاری دندانپزشکی در ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ داوطلبان تا ۶ شهریورماه فرصت داشتند نسبت به انتخاب کدرشته / محل مورد علاقه خود اقدام کنند.

آزمون دستیاری دندانپزشکی در رشته‌های پروتزهای دندانی، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، ارتودانتیکس، اندودانتیکس، پریودانتیکس، بیماری‌های دهان و فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی جامعه نگر و مواد دندانی برگزار شده است.

پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام، بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق روش و زمانبندی که در سامانه اینترنتی دانشگاه محل پذیرش اعلام می شود، عمل کنند.

نظر به این که زمان و نحوه ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه ها اعلام می شود، پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه های محل قبولی، باید از روز شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ به سامانه های مذکور مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار