معاون رییس جمهور در قم:

دانش آموزان با مطالعه بیشتر، نگاه خود را به جهان وسعت بخشند

۳۵ هزار معلم جذب آموزش و پرورش شدند

قم (پانا) - معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت دانش‌آموزان در کنار مطالعات علمی، مطالعات جانبی خود را بیشتر کنند و کتاب‌های مناسب را که دیدی عمیق در جهان به آنها می‌دهد، در دستور کار قرار بدهند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان با مطالعه بیشتر، نگاه خود را به جهان وسعت بخشند

میثم لطیفی، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز شنبه اول مهر در آیین نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) ناحیه یک قم اظهار کرد: سال تحصیلی جدید کشور با حضور ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز و یک میلیون معلم از امروز بصورت رسمی آغاز شد.

وی افزود: یکی از خصیصه های نیکوی هر انسانی روحیه شکرگزاری است و دانش آموزان بایستی این روحیه را در خود تقویت کنند.

لطیفی با اشاره به خاطرات بمباران هوایی قم در دوران تحصیل ابتدایی خود در مدارس مناطق پایین شهر این شهر، عنوان کرد: امنیت امروز کشور را مرهون جانفشانی های شهدا هستیم و باید شکرگزار نعمت بزرگ انقلاب اسلامی باشیم.

وی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد تحولات و رشد در همه عرصه‌ها بخصوص در توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی هستیم.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز به یک قدرت بلامنازعه موشکی و نظامی تبدیل شده در حالیکه قبل از انقلاب در عرصه‌های مختلف وابسته به خارج از بودیم.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در کنار مطالعات علمی، مطالعات جانبی خود را بیشتر کنند و کتاب‌های مناسب که دیدی عمیق در جهان با آنها می‌دهد را در دستور کار قرار دهند.

لطیفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسأله تحکیم بنیان خانواده یک دغدغه جهانی است، اظهار کرد: رییس‌جمهوری اسلامی ایران نیز در سخنرانی اخیر خود در سازمان ملل متحد اشاره‌های دقیقی به آن کرد.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور همچنین گفت: از محل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید ۳۵ هزار معلم جذب آموزش و پرورش شدند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار