ویژه برنامه شب‌های پر‌ستاره در گلستان شهدای اصفهان

اصفهان(پانا) - ویژه برنامه نکوداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس به روایت حاج حسین یکتا در شب‌های پر ستاره در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه شب‌های پر‌ستاره در گلستان شهدای اصفهان

محمد علی احمدی فرماندار استان اصفهان در گفتگو پانا گفت:هفته دفاع مقدس برای یادآوری نکات بسیار مهم و حساسی است و اینکه ما برای دفاع از دین برای دفاع از کشور و برای دفاع از انقلاب نیاز به اتحاد و انسجام داریم دوره دفاع مقدس دوره اتحاد و و انسجام بود و ما برای دفاع از کشورمان نیاز به پیروی از رهبری داریم.

وی افزود: دوره دفاع مقدس و دوره های بعد از اون به واسطه تبعیت از رهبری باعث شد ما سر بلند و پیروز شویم و هفته دفاع مقدس این را به ما یادآوری میکند علی رغم اینکه پیش از چهل کشور متحد شدن علیه این ملت به خاطر اینکه ملت دست به دست هم دادن باهم متحد شدن و تبعیت از امام عزیز کردن تونستن در مقابل دشمنان پیروز شوند.

محمد علی احمدی در ادامه گفت :هفته دفاع مقدس این را به یاد آوری میکند که این شهدای عزیز از جان خودشان گذشتن برای خدمت به دین از جان خودشون گذشتن برای دفاع از کشور و دانش آموزان بهترین کاری که می‌توانند بکنند این است که خاطرات رزمندگان را و خاطرات شهدا را بخوانند و معنوس بشوند با آن خاطرات و بعد راه شهدا را ادامه دهند.

دانش آموز خبرنگار: محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار