همخوانی سرود بابا رضا در روز جشن شکوفه‌های دبستان پسرانه حاج تقی احدیان

مشهد(پانا) - در راستای تقویت ساحت تعلیم و تربیت دینی، عبادی و اخلاقی و گسترش فرهنگ رضوی، همزمان با مراسم روز جشن شکوفه‌ها، کلاس اولی‌های دبستان حاج تقی احدیان سرود جمعی"بابا رضا"را زمزمه و همخوانی کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همخوانی سرود بابا رضا در روز جشن شکوفه‌های دبستان پسرانه حاج تقی احدیان

این مراسم در جهت آمادگی، رشد و ارتقا دانش آموزان برای شروع راه علم آموزی و ورود به دنیای خارق العاده علم با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان و اولیا پایه اول در دبستان پسرانه حاج تقی احدیان برگزار شد.

در این جشن که با هدف آشناسازی دانش آموزان پایه اول با فضای مدرسه، کلاس های درس، معلمین و کادر مدرسه برگزار شد کلیه نکات و ضروریات روانشناسی مورد نیاز دانش آموزان پایه اول و اولیا تبیین شد و مورد توجه قرار گرفت.

جشن شکوفه‌ها در واقع آغازی برای تحصیل بیش از ۴۰۰ نفر شکوفه کلاس اولی است که روزهای تابستان را به شوق حضور در کلاس درس، تدریس معلم‌ها، بازی‌های کودکانه با همکلاسی‌ها و آموختن الفبا گذرانده‌اند.

به بیانی جشن شکوفه‌ها آغاز راهی است که کودکان از دنیای ناشناخته خود به سمت روشنی، آگاهی و تعالی در جهت علم حرکت کنند و به شناخت دنیای پیرامون و در نهایت شناخت مبدا جهان خلقت بپردازند.

در این جشن باشکوه که همزمان در سرتاسر کشور برگزار می‌شود کودکان پس از حضور در مدرسه با استقبال و خوش آمدگویی مدیران، معاونان و معلمان با این نوگلان روبرو می شوند.

در ادامه جشن، سرودهایی مناسب با سن دانش آموزان برای مفرح شدن فضای مدرسه پخش می‌شود و در نهایت دانش‌آموزان از زیر قرآن می‌گذرند تا با توکل به خداوند متعال راهی کلاس‌های علم آموزی شوند و در مسیر رشد، شکوفایی و تعالی گام‌های استوار بردارند.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار