پدر آبرسانی ایران به 50 روستای محروم استان خراسان شمالی کمک خواهد کرد

بجنورد (پانا) - مدیرعامل شرکت آبفای خراسان شمالی اظهار کرد طی قراردادی با مشارکت پدر آبرسان ایران، 50 روستا با جمعیت 17 هزار و 161 نفر از آب شرب سالم خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پدر آبرسانی ایران به 50 روستای محروم استان خراسان شمالی کمک خواهد کرد

رضا نعیمی بیان کرد: طی انعقاد قراردادی فی مابین شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی و بنیاد خیریه فرهنگی حاج اکبر ابراهیمی؛ 50 روستا در سطح استان که توسط مردم از منابع آبی محلی و یا با تانکر توسط شرکت آبفای استان تامین آب می شوند، براساس برنامه زمانبندی از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان تصریح کرد: در این قرارداد بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، نسبت به تهیه لوله و اتصالات لازم و همچنین تهیه مخازن ذخیره آب شرب پیش ساخته اقدام نموده و آن را جهت اجرا در عملیات پروژه های آبرسانی در اختیار شرکت آبفای استان قرار خواهد داد.

وی با اشاره به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون تومانی این قرارداد، گفت: حجم عملیات اجرایی در 50 روستای فوق، شامل اجرای بیش از 6 کیلومتر خط انتقال، 12 کیلومتر شبکه توزیع و ساخت 8 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 220 متر مکعب می باشد که عملیات اجرایی آن در طی مدت 6 ماه پس از تحویل لوله ها و مخازن، توسط شرکت آبفای استان انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار