مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در آیین جشن شکوفه‌ها خبر داد

ورود ۱۱ هزار دانش‌آموز پایه اولی به مدارس استان ایلام

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در آیین جشن شکوفه‌ها از ورود ۱۱ هزار دانش‌آموز پایه اولی به مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ورود ۱۱ هزار دانش‌آموز پایه اولی به مدارس استان  ایلام

در آیین نمادین استانی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، جمعی از فرهنگیان، خانواده شهدا، والدین و دانش آموزان در مدرسه شاهد شهید صیاد شیرازی برگزار شد دانش آموزان پایه اولی آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس را در کنار والدین خود جشن گرفتند.

علی درویشی در این آیین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانش آموزان و فرهنگیان، به خصوص پایه اولی ها، تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام خبر ورود ۱۱ هزار نوآموز به پایه اول در مدارس استان تصریح کرد: در مدارس ما تعلیم و تربیت به عنوان دو بال انسان ساز با یکدیگر جریان خواهند داشت و دانش آموزان ما باید در یک فضای متعالی رشد کنند.

درویشی در ادامه از والدین خواست در کنار معلمان، برای تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی تلاش کنند و ارتباط سازنده و تعامل خود را با مدرسه همواره حفظ کنند.

وی در ادامه افزود: مهربانی، عطوفت و همیار بودن با فرزند در رشد و تربیت آنها موثر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: رعایت، حفظ و تمرین آداب و مراودات اجتماعی با فرزندان سرلوحه برنامه های تربیتی اولیا باشد.

در بخش پایانی این آیین؛ دانش آموزان با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، وارد کلاس های درس شدند و معلمان با اهدای هدیه، از دانش آموزان خود استقبال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار