کشف سلاح در منطقه ارژن شهرستان شیراز

شیراز (پانا) - مسوول منطقه حفاظت شده ارژن استان فارس از کشف و ضبط دو قبضه اسلحه در این منطقه با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست برای جلوگیری از تخلفات محیط زیستی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف سلاح در منطقه ارژن شهرستان شیراز

عباس راستی، با تشریح اقدامات انجام شده در منطقه دشت ارژن عنوان کرد: ماموران حفاظت محیط زیست با تداوم ممانعت از تخلفات شکار و صید و تخریب و تصرف اراضی ملی و جنگلی و تغییر کاربری اراضی در این منطقه و پایش‌های شبانه در درون جنگل به دو نفر از متخلفین مدعی محلی برخورد کردند و با تفتیش کامل خودروهای آنها از عدم شکار غیرمجاز مطمئن‌ شدند.

وی با برشمردن ویژگی های محیط زیست در منطقه ارژن اظهار کرد: ذخیره‌گاه زیست‌کره ارژن و پریشان یکی از ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره یونسکو در استان فارس و در بخش جنوبی رشته کوه‌های زاگرس و در شصت کیلومتری غرب شیراز قرار دارد و احتمال فعالیت متخلفان صید و شکار در این منطقه وجود دارد.

راستی، مسوول منطقه حفاظت شده ارژن استان فارس بر لزوم فرهنگ‌سازی برای افزایش ضریب حفاظت این منطقه تاکید کرد و گفت: همه مردم و دستگاه‌ها و ساکنان جوامع محلی باید نسبت به حفظ ارزش‌های محیط زیست در این منطقه احساس مسوولیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار