مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی:

دانش‌آموزان نیازمند به توجه ویژه نیاز دارند

بجنورد (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی در خصوص برگزاری جشن عاطفه‌ها و هم‌افزایی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان گفت دانش‌آموزان نیازمند نیاز به توجه ویژه دارند تا شرایط اقتصادی سبب بازماندگی و ترک تحصیل این دانش‌آموزان نشود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نیازمند به توجه ویژه نیاز دارند

مجید الهی راد در جلسه هم‌اندیشی مدیران کمیته امداد و آموزش و پرورش استان بیان کرد: استفاده از سامانه امداد هوشمند جهت عدالت در توزیع مایحتاج تحصیلی دانش آموزان با توجه به به‌روز بودن اطلاعات دانش آموزان در این سامانه ضروری است.

الهی راد افزود: استفاده از ظرفیت موسسه های خیریه در تهران و سراسر کشور جهت تامین هر چه بیشتر مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و همچنین برگزاری رزمایش‌های مختلف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان با محوریت مراکز نیکوکاری در جهت برنامه ریزی و ساماندهی بهتر و عدالت در توزیع مایحتاج تحصیلی دانش آموزان توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های خیریه و... با طراحی نرم افزاری جهت ثبت اسامی دانش آموزان با مدیریت آموزش وپرورش از اولویت‌های اصلی است.

وی به لینک کمک به مشارکت در پویش اشاره و اظهار کرد: آدرس https://sana.emdad.ir/qr/gmljt6d1ffu0yxdluxgo و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۵۸# و شماره کارت: ۶۰۳۷_۹۹۷۹_۵۰۰۳_۰۶۱۰برای مشارکت در پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در اختیار عموم قرار دارد.

گفتنی است؛ مراسم محوری جشن عاطفه ها چهارشنبه ۵ مهرماه در یکی از مدارس در سطح شهرستان بجنورد با حضور مسئولین استانی برگزار و در کلیه مدارس نیز جشن‌های جداگانه ای برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار