مدیر آموزش و پرورش بیرجند:

فعالیت‌های آموزشی و پرورشی باید در مدارس رونق بگیرند

بیرجند (پانا) - مدیرآموزش وپرورش شهرستان بیرجند گفت امسال نیز مانند سال گذشته تلاش بر این است فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس رونق بگیرد و بخش کوچکی از وظایفی که سند تحول تعیین کرده است، برای تربیت نسل تراز انقلاب رقم بخورد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های آموزشی و پرورشی باید در مدارس رونق بگیرند

مجید بهدانی اظهار کرد: سالی که گذشت چه از ماه مهر که با ناآرامی‌ها شروع شد و چه از فرایند رتبه‌بندی معلمان، تعطیلی دو هفته‌ای مدارس در زمستان و..، سال پر چالش و سختی را برای مدیران مدارس رقم زد.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند بیان کرد: امسال بازگشایی مدارس در ماه مهر را با شعار «ایمان و امید» آغاز خواهیم کرد. دو مولفه‌ است که دانش‌آموز امروز برای اوج گرفتن و رسیدن به قله به آن نیاز دارد و باید تلاش کنیم که با این دو مولفه سرافراز؛ سال تحصیلی پیش‌رو را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اقامه باشکوه نماز جماعت، محفل انس با قرآن و کارگاه‌های تبیینی در مدارس بیرجند در سال گذشته، از همه مدیران درخواست کرد برای بارور کردن ایمان دانش‌آموزان و تقویت آن، اقامه نماز اول و برگزاری کارگاه های جهاد تبیین در دستور کار مدارس قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به کسب رتبه‌های درخشان دانش‌آموزان در جشنواره جابربن حیان و جشنواره خوارمی، گفت: آموزش صرفا به کلاس ختم نمی‌شود و فرصت‌های متنوع یادگیری از جمله شرکت در اینگونه جشنواره‌ها نیز مدنظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار