مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانش آموزان با حضور در مراسمات مذهبی و عزاداری؛ ایثار به تمام معنا را استشمام می‌کنند

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد حضور پرشور جوانان، نوجوانان و کودکان در مراسمات مذهبی و عزاداری ما را به شگفت در می‌آورد و جای افتخار دارد که کودکانی عاشق پیشه می‌پرورانیم، فرزندانی که ایثار به تمام معنا را استشمام می کنند و از کودکی عاشقی و ایثار در راه اباعبدالله الحسین را یاد می گیرند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان با حضور در مراسمات مذهبی و عزاداری؛ ایثار به تمام معنا را استشمام می‌کنند

سید امیر شوشتری مدیر، آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت ایام پایانی ماه صفر در گفتگو با پانا بیان کرد:« در ارتباط با حضور فرهنگیان و همکاران در حوزه‌ مراسمات عزاداری حسینی جای هیچ شک، تردید و تعجب نیست حضور در این مراسمات وظیفه تمامی فرهنگیان و مسلمانان است ولیکن نقطه ی قابل توجه این مجالس حضور پرشور دانش آموزان است، دانش آموزانی که عاشقانه دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین شده اند».

وی ادامه داد:« در انجام کارهایمان باید خلوص نیت داشته باشیم وقتی با نیتی پاک کاری را آغاز کنیم سرانجامی موفقیت آمیز خواهد داشت، اگر کار و نیتی که آغاز می‌کنید در راه خدا باشد پیشرفت و رشد را همواره در هدف خود نیز مشاهده خواهید کرد».

سید امیر شوشتری با مورد توجه قرار دادن موضوع پیوستن غیر مسلمانان به دین اسلام و مسلمان شدن آنها بیان کرد:« تمامی مسلمانان آگاهند که برکات و آرامش خاطر در دین اسلام و اسلام ناب محمدی تمام جهانیان را جذب خواهد کرد و و زمینه ساز ظهور منجی عالم امام زمان خواهد شد».

وی در ادامه گفت:« مسئله‌ای که در دین اسلام نسبت به دیگر ادیان بسیار قابل توجه است به حق بودن و به راستی بودن خالق یکتا الله است خالقی که خلق کننده تمام جهانیان است، وظیفه ما در دین اسلام اشتراک سخنان ائمه اطهار در بین تمامی اعضای جامعه و آگاه سازی مردمان ناآگاه است تا به امید حق علیه باطل ناآگاهان به اسلام ناب محمدی بپیوندند».

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار