مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در آیین تجلیل از روحانیون امین و ائمه جماعات مدارس:

هدف از جذب روحانیون امین در مدارس، پررنگ‌تر کردن تربیت‌های دینی و اعتقادی میان دانش‌آموزان است

بهارستان دو (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در آیین تجلیل از روحانیون امین و ائمه جماعات مدارس، هدف اصلی جذب روحانیون در مدارس را پررنگ‌تر کردن تربیت‌‌های دینی، اعتقادی، اسلامی در بین دانش‌آموزان برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف از جذب روحانیون امین در مدارس، پررنگ‌تر کردن تربیت‌های دینی و اعتقادی میان دانش‌آموزان است

آیین تجلیل از روحانیون امین و ائمه جماعات مدارس در دفتر امام جمعه بخش بوستان حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و معاون تربیت بدنی و پرورشی در منطقه دو بهارستان برگزار شد.

کاظم امیدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در آئین تجلیل از روحانیون امین و ائمه جماعات مدارس ناحیه دو بهارستان گفت: طرح روحانیون امین در سطح کشور به صورت متمرکز برگزار می‌شود، که تعداد روحانیان امین در شهرستان های استان تهران به تعداد ۲۰ هزار نفر رسیده است، شهرستان بهارستان ۶۰ نفر را جذب کرده که از بین ۶۰ نفر ۱۰ نفر روحانی آقا و ۵۰ نفر روحانی خانم هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در رابطه با خلل های آموزش و پرورش اذعان کرد: هدف اصلی جذب روحانیون امین پرنگ‌تر کردن تربیت‌های دینی، اسلامی، اعتقادی و عبادی است، فعالیت روحانیان در مدارس مسبب میشود تا خلل‌های آموزش و پرورش از بین برود و کمرنگ شود، قابل ذکر است که می‌بایست دانش‌آموزان را نه تنها در سطح مدارس بهارستان بلکه در تمامی مدارس کشور با فلسفه نماز، مسائل اعتقادی آشنا کرده و از رفتار‌های ناشایسته و نادرست آنها را دور کنیم.

در ادامه عباس میرزایی، معاون تربیت بدنی و پرورشی صحبت های مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان را اینگونه تکمیل کرد: طرح امین یا به عبارتی طرح روحانیان امین مدارس، طرحی است که در راستای کیفیت‌بخشی، فعالیت‌ها و امور‌های تربیتی و تقویتی در سطح مدارس با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش از سالیان گذشته در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: در این جلسه به نقاط قوت و ضعف مدارس در رابطه با امورات مذهبی اشاره شد و البته نکاتی در جهت تقویت حضور روحانیان امین در مدارس ذکر شده و تقاضای بسیار به روحانیان در رابطه با تشویق دانش‌آموزان برای یافت استعداد‌ات آنها به ویژه مسائل اعتقادی شد که می‌بایست توجه بسیار کرد.

میرزایی در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: در این جلسه از از روحانیانی که در یک سال گذشته فعالیت مستمر در مدارس داشته‌اند از طرف آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و همت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان تقدیر و قدردانی شد.

خبرنگار دانش‌آموز: پارمیدا پرنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار