معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش ملارد خبر داد: 

آماده‌سازی و توزیع کتب درسی برای ۷۶ هزار دانش‌آموز ملاردی

ملارد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش ملارد از توزیع کتب درسی در روز اول ماه مهر برای ۷۶ هزار دانش‌آموز ملاردی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی و توزیع کتب درسی برای ۷۶ هزار دانش‌آموز ملاردی

روح‌‌‌اله کرمانی، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ملارد در رابطه با تهیه و توزیع کتاب‌های درسی در سال تحصیلی جدید بیان کرد: کتاب‌های درسی برای ۷۶ هزار دانش‌آموز ملاردی در سال تحصیلی جدید آماده توزیع است که توزیع کتب بر اساس اولویت سامانه درسی با سفارش دقیق مدیران مدارس در ابتدای روز‌های ماه‌مهر قابل توزیع است.

کرمانی افزود: در زمان تحویل کتب، ۲ عدد حواله چاپ، تحویل گیرنده می‌شود، حواله اول در رابطه با ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس، کتب بارگیری و تحویل نماینده داده می‌شود و این حواله نیاز به مهر مدرسه و امضای گیرنده دارد. حواله دوم مربوط به دانش‌آموزانی است که تنها باید به این دانش‌آموزان در مدرسه تحویل داده شود و باید حتما مهر و امضای مدرسه همراه گیرنده کتب باشد.

وی در رابطه با اقدامات مهم برای بهسازی مدارس گفت: ۲۵ مدرسه در شهرستان ملارد رنگ آمیزی شد و تهیه تعداد ۲۰۰ نیمکت دانش‌آموزی، ۱۰۰ میز آموزگار، ۲۰۰ صندلی آموزگار، ۳۰ کمد فلزی، رنگ آمیزی و فضا‌سازی بیش از ۵۰ مدرسه، برگزاری کمیته توسعه مدیریت و برگزاری کارگروه ماده ۱۸ سرویس دانش‌آموزی از اقدامات مهم برای پروژه مهر سال تحصیلی جدید است.

کرمانی در رابطه معماری و بازسازی مدارس ملارد عنوان کرد: از مهم‌ترین اقدامات بازسازی مدارس، می‌توانیم به تعمیر سرویس بهداشتی ۱۱ مدرسه، تعمیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، تجهیز آسفالت مدارس به متراژ ۱۶۵۰۰ متر مربع، خرید ۲۰ دستگاه مانیتور و پرینتر، اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اقدامات مهم در رابطه با بهسازی مدارس یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آموزش و پرورش است که از تابستان و قبل از آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود. با اقدامات مهم در راستای ارتقای کیفیت مدارس می‌توانیم گامی بزرگ در جهت شاداب‌سازی دانش‌آموزان در مدارس برداریم و با این اقدامات سال تحصیلی جذابی را برای تمام دانش‌آموزان شهرستان ملارد رقم بزنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار