پومسه‌رو‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص شدند

‌‌تهران (پانا) - با اعلام اسامی دو عضو تیم ملی پومسه ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی، ترکیب تیم‌های اعزامی به این رشته در هر دو بخش کیورگی و پومسه کامل شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پومسه‌رو‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو از تاریخ 2 تا 8 مهر‌ به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود. تکواندو ایران در دو بخش کیورگی و پومسه‌ با 12 تکواندوکار در این دوره از بازی‌ها حضور خواهد داشت. پس از اعلام لیست تیم‌های ملی بانوان و آقایان در بخش کیوروگی، اسامی 2 نماینده ایران در بخش پومسه نیز مشخص شده است.

با اعلام سازمان تیم‌های ملی، مرجان سلحشوری و مرتضی زنده‌دل 2 نماینده پومسه ایران در گروه بانوان و آقایان هستند که باید در هانگژو به مصاف رقبای خود بروند. علی نادعلی و آتوسا فرهمند پارسا نیز به‌عنوان مربی این دو پومسه‌رو همراهی خواهند کرد.

بر همین اساس کاروان تکواندو را در بازی‌های آسیایی این نفرات تشکیل می‌دهند:

کیورگی مردان: مهدی حاجی موسایی در وزن 58- کیلوگرم، علیرضا حسین پور در وزن 63- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن 80+ کیلوگرم

کادر فنی: بیژن مقانلو(سرمربی) و مجید افلاکی (مربی)

کیورگی بانوان: مبینا نعمت زاده در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم، نرگس میرنوراللهی در وزن 57- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم و آناهیتا توکلی در وزن 67+ کیلوگرم

کادر فنی: مینو مداح (سرمربی)، مهروز ساعی (مربی)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار