مدیر کانون فرهنگی و تربیتی ریحانه شهرستان بجنورد:

کلاس‌های اوقات فراغت در کانون فرهنگی و تربیتی ریحانه با استقبال دانش‌آموزان برگزار شد

بجنورد (پانا) - مدیر کانون فرهنگی و تربیتی ریحانه بجنورد گفت کلاس‌های اوقات فراغت در این کانون بر4 محور هنری، ورزشی، مهارتی و تقویتی در تابستان با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های اوقات فراغت در کانون فرهنگی و تربیتی ریحانه با استقبال دانش‌آموزان برگزار شد

مرضیه بی بی عزیزی در راستای اجرای برنامه اوقات فراغت تابستان بیان کرد: حدود 335 نفر از دانش آموزان علاقه‌مند در ایام تابستان عضو کلاس‌های تابستانی شدند و در رشته های قرآن، نقاشی، سفال، مجری گری، نقالی و شاهنامه خوانی و خوشنویسی و20 رشته دیگر مهارت آموزی کردند.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی ریحانه در ادامه گفت: این کانون در دو بخش جوانه ها، برای دانش آموزان ابتدایی و انجمن های 22گانه برای دانش آموزان متوسطه در چهار ترم ( تابستانه، پاییزه، زمستانه و بهاره) فعالیت می کند و دانش آموزان می توانند با توجه به علاقه خود در کلاس ها شرکت کنند.

عزیزی ضمن تشکر از استقبال ترم پاییزه هنرجویان اعلام کرد: اختتامیه کلاس های تابستانی در هفته آینده روز چهارشنبه در همایش رضوی ساعت 17در محل کانون برگزار و با حضور مسئولان از فعالان و مقام آوران رشته های مختلف تقدیر خواهد شد.

وی افزود: کارگاه‌هایی با همکاری دیگر نهاد ها همچون کتابخانه مرکزی، آستان قدس رضوی، هلال احمر و بهزیستی به صورت رایگان و با ارائه گواهینامه معتبر در حال اجراست که علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام همه روزه به صورت حضوری در ساعات اداری به خیابان دانشوران، شهدا21 بعد از دبیرستان 22بهمن و دانشگاه امام صادق علیه السلام، کانون فرهنگی و تربیتی ریحانه مراجعه کنند.

شایان ذکر است با توجه به استقبال دانش آموزان از دورهمی ها و کلاس های کانون ترم پاییزه از اواسط مهرماه شروع خواهد داشت.

دانش آموزخبرنگار: سینا مشتاقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار